Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Μπίστης: Δε θα πολιτευθώ, θα στηρίζω μόνο τη ΔΗΜ.ΑΡ

Μπίστης: Δε θα πολιτευθώ, θα στηρίζω μόνο τη ΔΗΜ.ΑΡ
«Δεν θα πολιτευθώ με την ΔΗΜ.ΑΡ. Θα στηρίξω μόνο» ξεκαθάρισε ο Νίκος Μπίστης μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM σχετικά με την παραίτησή του από το Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ. 

«Θα τη στηρίξω μόνο. Δεν έχω πρόθεση (να πολιτευθώ). Και για το λόγο ότι θέλω να βοηθήσω χωρίς να έχω από πάνω μου διάφορους καλοθελητές» είπε.



Ερωτηθείς δε για το ενδεχόμενο επιστροφής του κ. Σημίτη στο ΠΑΣΟΚ και το μέλλον του Κινήματος ο κ. Μπίστης δήλωσε:
«Νομίζω ότι αυτό το κεφάλαιο στο ΠΑΣΟΚ έχει κλείσει. Αλλά δεν είμαι από αυτούς που επειδή βλέπουν το 15% δημοσκοπικά πιστεύουν ότι θα διαλυθεί και δεν είμαι από αυτούς που θα ήθελαν να διαλυθεί. Πιστεύω ότι η Κεντροαριστερά πια δεν χρειάζεται ένα κόμμα μαμούθ και Βαβέλ όπως ήταν το ΠΑΣΟΚ. Χρειάζεται όμως ένα κόμμα στο χώρο του ΠΑΣΟΚ – διότι δεν μπορώ να προβλέψω αν θα είναι ενιαίο το ΠΑΣΟΚ».
epikaira.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: