Eίναι ένα ακόμα πύρινο κήρυγμα του παπα Αντρέα Κεφαλογιάννη, που έκανε προχθές Δευτέρα το βράδυ στον Άη Γιώργη των Ανωγείων, στην Θεία Λειτουργία που έχει καθιερωθεί εδώ και μιά δεκαετία από τον ίδιο και γίνεται αποκλειστικά και μόνο για τους άντρες του χωριού (και επισκεπτών βέβαια...). Συνιστούμε να ακούσετε ή να διαβάσετε αν θέλετε προσεκτικά τον Λόγο του παπα Αντρέα.
«Χριστός γεννάται δοξάσατε, Χριστός εξ ουρανού απαντήσατε, Χριστός επί γης υψώθητε, άσατε τω Κυρίω πάσα η γη και εν ευφροσύνη ανυμνήσατε λαοί, ότι δεδόξαστε.
Μέγας ο ύμνος της του Χριστού γέννησης σ’ένα καιρό βαθιάς απιστίας, ειδωλολατρείας, απανθρωπιάς και βαρβαρότητας, μαζί και υπερεκμετάλλευσης μέσα στην παραπαίουσα και καταρρέουσα τότε, Ρωμαϊκή αυτοκρατορία.Με καταστάσεις που είχαν δημιουργήσει έναν κόσμο σύγχυσης , φόβου, απόγνωσης αλλά και προσδοκίας για να δημιουργηθεί μια νέα γέννηση ελπίδας για ένα καλύτερο κόσμο, με καλύτερους ανθρώπους. Για μια απελευθέρωση από τον κόσμο της βίας, της ανελευθερίας και της εκμετάλλευσης και της ειδωλολατρικής κυριαρχίας , προδιατυπωμένη προφητεία για την έλευση του σωτήρα Υιού Θεού να σώσει απ’ την πνευματική δουλεία και την αμαρτία, πραγματοποιήθηκε, Ιησού γεννηθέντος εν σπηλαίω στη Βηθλεέμ τη πόλη.
Έκτοτε η γέννηση του σωτήρα Χριστού, περασμένα από τότε 2011 χρόνια αποτελεί κάθε χρόνο το μεγάλο γεγονός, για τη πνευματική ανάταση και αναγέννηση της χριστιανικής ανθρωπότητας ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί την προσδοκία της ετήσιας γέννησης της ελπίδας για μια νέα ζωή σωτηρίας.
Όμως ενώ η γέννηση του σωτήρα Χριστού, στο ταπεινό σπήλαιο της Βηθλεέμ διέλυσε με το λαμπρό φως του άστρου της θείας γέννησης τα σκοτάδια της ανθρωπότητας στη μακρά πορεία του χριστιανικού πολιτισμού, η χριστιανική ανθρωπότητα κράτησε συμβατικό το λόγο της υπερούσιας θείας γέννησης. Ενώ στην πρακτική εφαρμογή και λειτουργία αυτού του θείου λόγου, απομακρύνθηκε από τη θειότητα, για να πορευτεί στον παραλογισμό της αναίρεσης και της προδοσίας. Με αποτέλεσμα στη διάρκεια των 2011 χρόνων που έχουν περάσει οι χριστιανικές εκκλησίες ,να βρίσκονται σε μια διαρκή αντιπαλότητα εκκοσμικευμένων συμφερόντων , αλληλοσφαγής , καταστροφών και μίσους. Για να χαθεί το πνεύμα της αγάπης και της θυσίας του Χριστού , μέσα στα βάραθρα της απανθρωπιάς, της εγκληματικότητας , των πολέμιων του ανειρήνευτου μίσους. Όμως η γέννηση του χριστού και η επίγεια ζωή του ως θεανθρώπου , δοξολογήθηκαν από τους αγγέλους και αρχαγγέλους εν ουρανοίς και επί γης , με τον αιώνιο ύμνο της χαράς και της ειρήνης…. <<Δόξα εν υψίστοις Θεώ και επί γης ειρήνη εν ανθρώποις ευδοκία>>.
Όμως τότε ούτε η χαρά, ούτε η ειρήνη, ούτε η ευδοκία στέριωσαν στη γη ως πραγματικές καταστάσεις , παρά μόνο συμβολικές και ηθικολογικές , για να γίνει ο Χριστός το μέσον της ευσεβιστικής αθεΐας και απανθρωπιάς των χριστιανικών κρατών για δούλωση και εξοντομών ως σήμερα άλλων χριστιανικών λαών και άλλων μη χριστιανικών λαών σε ολόκληρο τον κόσμο. Με αποτέλεσμα κυρίως ο ευρωπαϊοδυτικός χριστιανισμός να αποστεί εφιαλτικά από την αγάπη, την θυσία και την ειρήνη του Χριστού , για να φτάσει να γίνει μια υπερμηχανή απανθρωπισμού , αγριότητας , ηθικής εξαθλίωσης , εγκλήματος και εκμεταλλευτικής υπερκυριαρχίας.
2011 χρόνια γιορτάζουμε τα φετινά Χριστούγεννα με την είσοδο στον καινούριο χρόνο 2012.
Στο μέγα Ιωβηλαίο του εορτασμού των 2000 χρόνων από τη γέννηση του Χριστού συγκεντρώθηκαν όλες οι ορθόδοξες εκκλησίες , όλοι οι ορθόδοξοι πατριάρχες , αρχιεπίσκοποι κ.τ.λ , των ορθόδοξων αλλά παράλληλα και των άλλων χριστιανικών εκκλησιών χωριστά , για να γιορτάσουν αυτό το μεγάλο γεγονός , και να κάνουν τον απολογισμό , γενικά για την συμβολή του χριστιανισμού , στον εν γένει πολιτισμό της ανθρωπότητας. Ο απολογισμός ήταν «πλούσιος» αλλά το αποτέλεσμα της επικράτησης των ουσιαστικών βασικών αρχών του Χριστού και την εν κόσμου εκκλησιών του , ήταν τόσο φτωχό , τόσο αναποτελεσματικό και κυρίως κραυγαλέα δυσαρμονικό από τις βαθιές πνευματικές , ειρηνικές , αγαπητικές και αυτοθυσιαστικές αρχές του γεννηθέντος , στο ταπεινό σπήλαιο της Βηθλεέμ , σταυρωθέντος στο Γολγοθά και αναστάντος εκ του τάφου εις ων έθηκαν αυτόν.
Όλη η ανθρωπότητα , μέσα από τις διαρκείς προόδους της , πίστευε τότε στον εορτασμό των 2000 χρόνων χριστιανικού βίου της Ευρώπης , της Δύσης και της Ανατολής , ότι η ανθρωπότητα θα απομακρυνόταν από τον τραγικό και εφιαλτικό κόσμο που δημιούργησε , που επέβαλε , που εγκληματικά εξακολούθησε να διαμορφώνει 2000 ολόκληρα χρόνια.
Όλοι κουρασμένοι χριστιανοί από τις συνεχείς παραβάσεις και παραβιάσεις όλων των μεγάλων πνευματικών αξιών της Καινής διαθήκης ποθούσαν διακαώς μια πνευματική αναγέννηση της αυθεντικότητας της γέννησης του σωτήρα. Όμως ο βαθύς πόθος της νέας γέννησης ανθρώπου , ανθρωπότητας δεν πραγματώθηκε μέσα στο χριστιανικό πολιτισμό , γιατί αντίθετα αυτός μέσα στο απέραντο χρόνο των 2011 χρόνων που διανύσαμε , ο χριστιανικός κόσμος πορεύθηκε εν πόλεμο κυρίως , για να φτάσουμε τώρα στην υπερτρομοκρατική και υπερεκμεταλλευτική εποχή που ζούμε σήμερα. Μια εποχή μέγιστων κινδύνων , καταστροφής όλων των ανθρώπινων αξιών που δημιουργήθηκαν από τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό , καθώς και από άλλους πολιτισμούς ανθρώπινης σοφίας και θρησκευτικής πνευματικότητας και δέους. Για να φθάσουν πάλι ένοχοι λαοί του δυτικού συμβατικού χριστιανισμού να δυναστεύσουν ξανά , τόσο την Ελλάδα , όσο και τον κόσμο , με μια πρωτοφανή υλιστική οικονομική σκλαβιά την οποία μας έχουν επιβάλει. Εμείς σαν Έλληνες και σαν ορθόδοξοι αρνούμαστε τη νέα τάξη πραγμάτων. Αυτή τη νέα ανελευθερία μας , παράλληλα με τη διεθνή κατάκρισή μας από αυτούς τους εκ των πραγμάτων αξιοκατάκριτους.
Γι ’αυτό τούτη την ώρα που ο χριστιανισμός βυθίζεται , κυρίως ο Δυτικός στη σύγχρονη δική του και δική μας κρίση , υψώνουμε το μέγα μήνυμα της ειρήνης , της δικαιοσύνης , της πραγματικής αλληλεγγύης και αυτοθυσίας για τους συνανθρώπους , αλλά και για την επανάσταση της αγάπης , με άρνηση του μίσους , της διαστροφής και της καταστροφής.
Όπως γράφει στο σπουδαίο έργο του «Θείον και ανθρώπινο» ο διάσημος Ρώσος ορθόδοξος θεολόγος και φιλόσοφος ο Νικόλαος Μπελντιάγεφ , πρέπει να ξαναγεννηθεί η ενσάρκωσης , η επί γης ζωή του Ιησού Χριστού. Για να παριστούν μια αμοιβαία διακατοχή και διείσδυση των δύο φύσεων. Για να τονίσει επίσης , ότι το πνεύμα εις τον ιστορικόν χριστιανισμόν απεπνίγει και η ιστορία , μίαν κατεύθυνσην ακολούθησε , η οποία ήτο αντίθετος του χριστιανισμού. Αυτή την αντίθετη κατεύθυνση χριστιανικών εκκλησιών προς την πνευματοποιημένη εκκλησία , πρέπει να αρνηθούμε πρώτοι εμείς , κλήρος και λαός. Γιατί χωρίς πνευματοφόρο εκκλησία δεν υπάρχει πνευματική κοινωνία και κόσμος. Αλλά όλα καταλήγουν στη παγκόσμια αγριότητα , εκμεταλλευτικότητα , κυνικότητα και υλιστικότητα που μας καταστρέφουν. Αρνούμαστε λοιπόν εν Χριστώ την καταστροφή και υψώνουμε την απόφαση της επιστροφής στην ειρήνη του Χριστού , στην ταπεινότητα του σπηλαίου της Βηθλεέμ και στην απέραντη αγάπη , της του Αγίου Πνεύματός του.
Αγαπητά τέκνα εν Χριστώ,
Εσείς οι άντρες ας δώσουμε από ψηλά το μήνυμα της διαρκούς πνευματικής επανάστασης των ορθόδοξων χριστιανών κατά της παγκόσμιας πνευματοκτόνου ανελευθερίας που επιβάλλουν οι τόσο εγκληματικοί καιροί μας.
Τέκνα της μεγάλης ακένωτης επανάστασης του γεννηθέντος εν σπηλαίω της Βηθλεέμ Χριστού , ας γκρεμίσουμε το σκοτεινό μεσότοιχο που ύψωσαν στα 2011 χρόνια χριστιανικής μαρτυρίας όλοι οι εκμεταλλευτές της αγάπης και της θυσίας του χριστού. Για να δημιουργήσουμε μέγα πνευματική ανύψωση των εκκλησιών μας , των βασανιζόμενων κοινωνιών μας και του σταυρούμενου έθνους και λαού μας.
Χριστός γεννάται δοξάσατε , χριστός εξ ουρανών απαντήσατε.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου