Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Σακοράφα: «Παραμένω ανεξάρτητη Βουλευτής»

Σακοράφα: «Παραμένω ανεξάρτητη Βουλευτής»

«Πέραν από αυτή την αδήριτη ανάγκη, για εμένα, με εμένα, καμία άλλη συζήτηση δεν έχει γίνει περί εκλογικού ψηφοδελτίου…», δήλωσε σχετικά με την συνεργασία της με τον ΣΥΡΙΖΑ, η πρώην Βουλευτής Β’ Αθήνων του ΠΑΣΟΚ και νυν Ανεξάρτητη, Σοφία Σακοράφα, μιλώντας νωρίτερα στο «Marconi Radio 96,1 F.M.» του Βόλου.

«Επειδή μου τέθηκε το θέμα αν είναι μια προεκλογική συνεργασία, οφείλω να πω ότι από την στιγμή που θέλεις να ανατρέψεις την Κυβέρνηση της δημοκρατικής εκτροπής του κ. Παπαδήμου, φυσικά αυτό έχει και εκλογικό χαρακτήρα, αλλά δεν έχει μόνο τον εκλογικό χαρακτήρα, θέλω να το τονίσω αυτό.
Γιατί πέραν από αυτή την αδήριτη πολιτική ανάγκη, για εμένα, με εμένα, καμία άλλη συζήτηση δεν έχει γίνει περί εκλογικού ψηφοδελτίου.
Θεωρώ ότι δεν είναι της παρούσης μια τέτοια συζήτηση, γι’ αυτό και δεν μπήκε στο τραπέζι μια τέτοιου είδους συζήτηση, γιατί το διακύβευμα είναι πολύ μεγαλύτερο.
Αυτή η συνεργασία σέβεται την αυτοτέλεια όλων εκείνων που συμμετέχουν στο μέτωπο.
Θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα πλατύ, δυνατό κοινωνικό μέτωπο, απέναντι στις σκοτεινές δυνάμεις, οι οποίες όπως βλέπουμε έχουν ήδη συσπειρωθεί απέναντί μας, έχουν βάλει ήδη την διαχωριστική γραμμή και μας έχουν βάλει στο περιθώριο».
ΠΗΓΗ: e-volos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: