Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΥΒΕΛΗΣ : «ΜΕ ΛΗΣΤΕΨΑΝ, ΔΕΝ ΜΕ ΓΡΟΝΘΟΚΟΠΗΣΑΝ»

Δεν έχει εισαχθεί τίτλος

Για το περιστατικό με τους αναρχικούς μίλησε αποκλειστικά στο apospasma ο Σπύρος Κουβέλης, μετά την δημοσιοποίηση πως τον γρονθοκόπησαν και τον έκλεψαν, όπως αναφέρθηκε στη γνωστή ιστοσελίδα Indymedia.

Όπως είπε «ήταν κλοπή, την οποία έχω ήδη αναφέρει και μάλιστα εδώ και δύο εβδομάδες περίπου είμαι σε διαδικασία για να βγάλω νέα έγγραφα. Αυτά που γράφτηκαν για εμένα είναι ψέματα. Ναι, ήταν κλοπή, τίποτε άλλο. Μάλιστα, το περιστατικό έγινε εν’ αγνοία μου, καθώς την στιγμή που έκλεψαν τα έγραφα από το αυτοκίνητό μου, ήμουν σε εστιατόριο και έτρωγα. Στη συνέχεια μου αφηγήθηκε ο οδηγός μου τι ακριβώς συνέβη. Αυτή είναι η αλήθεια».

Να σημειωθεί πως στην ανακοίνωση που παραθέτουν κάποιοι με την επωνυμία «Άγνωστοι Αναρχικοί», έλεγαν πως επιτέθηκαν στον βουλευτή τη στιγμή που έμπαινε στο αυτοκίνητο του και αφού τον γρονθοκόπησαν, του πήραν το φορητό του υπολογιστή, έγγραφα του ΠΑΣΟΚ, προσωπικά του αντικείμενα, πιστωτικές κάρτες και τη βουλευτική του ταυτότητα. Μάλιστα, παρουσίασαν φωτογραφίες στο indymedia.
ΠΗΓΗ: apospasma.gr

ΣΧΕΤΙΚΟ: O ξυλοδαρμός -με στοιχεία- του βουλευτή ΠΑΣΟΚ Σπύρου Κουβέλη, που δεν δόθηκε στη δημοσιότητα…



Δεν υπάρχουν σχόλια: