Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Αδιαφορία Κορτζίδη για ασφάλεια καταγγέλλει πολίτης



Έντονα επικριτική για την αδιαφορία και τη στάση του δημάρχου Αργυρούπολης-Ελληνικού Χρήστου Κορτζίδηείναι η δημότης της τοπικής κοινότητας Αργυρούπολης κυρία Ελεονώρα Λέκκα, όσον αφορά στο φωτισμό μέρους της λεωφόρου Αργυρουπόλεως.

Όπως σημειώνει η κυρία Ελεονώρα Λέκκα, με επιστολή της στην aftodioikisi.gr και στη στήλη Τα παράπονά σας στο δήμαρχο, «ένα μεγάλο κομμάτι της λεωφ. Αργυρουπόλεως (αρ. 70-90 περίπου)... εδώ και 2 μήνες παραμένει στο σκοτάδι, καθώς για λόγους άγνωστους αλλά ευφάνταστους σε 'μένα δε φωτίζεται καθόλου και καθιστά έτσι επικίνδυνη την κυκλοφορία των πολιτών μόλις βραδιάσει».
Παρότι τηλεφώνησε την περασμένη εβδομάδα για να εκφράσει το παράπονό της στους αρμοδίους του δήμου, ωστόσο, δεν είχε την «αναμενόμενη ανταπόκριση». Και τι απαιτεί η δημότης Αργυρούπολης-Ελληνικού, όντας «αρκετά χρόνια τώρα και πάντα ήμουν συνεπής σε όλες τις υποχρεώσεις» της που απορρέουν από την ιδιότητά της αυτή;
Το απλό: ενδιαφέρον από το δήμαρχο Χρήστο Κορτζίδη και άμεση επίλυση του προβλήματος. «Καθίσταται, λοιπόν, σαφές ότι από τη στιγμή που πληρώνω όλα τα δημοτικά τέλη ανελλιπώς, δικαιούμαι να απαιτήσω τον σεβασμό της σωματικής και ψυχικής μου ασφάλειας και ακεραιότητας και δε δέχομαι να θυσιάζονται στο βωμό της οικονομικής ανέχειας και για κανένα άλλο λόγο.
»Παρακαλώ όπως μεριμνήσατε άμεσα για την επίλυση αυτού του ζητήματος καθώς θεωρώ ότι η ασφάλεια των πολιτών σας πρέπει να αποτελεί ζωτικής σημασίας ζήτημα», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Η επιστολή-email της κυρίας Ελεονώρας Λέκκα
Καλημέρα σας!
Θα ήθελα με το παρόν e-mail να σας εκφράσω τη δυσαρέσκεια μου για ένα ζήτημα το όποιο έχω εγείρει και τηλεφωνικώς την περασμένη εβδομάδα χωρίς δυστυχώς την αναμενόμενη ανταπόκριση. Πρόκειται για ένα μεγάλο κομμάτι της Λεωφ. Αργυρουπόλεως (αρ. 70-90 περίπου) το οποίο εδώ και 2 μήνες παραμένει στο σκοτάδι καθώς για λόγους άγνωστους αλλά ευφάνταστους σε μένα δεν φωτίζεται καθόλου και καθιστά έτσι επικίνδυνη την κυκλοφορία των πολιτών μόλις βραδιάσει. Το πρόβλημα όπως το αντιλαμβάνομαι, δεν οφείλεται σε κάποια τεχνική βλάβη καθώς ο φωτισμός της λεωφόρου κάποιες ολίγες μεμονωμένες ημέρες δεν συνηγορεί υπέρ αυτού. Είμαι Δημότης Αργυρούπολης αρκετά χρόνια τώρα κα πάντα ήμουν συνεπής σε όλες τις υποχρεώσεις μου που απορρέουν από την ιδιότητά μου αυτή. Καθίσταται λοιπόν σαφές ότι από τη στιγμή που πληρώνω όλα τα δημοτικά τέλη ανελλιπώς, δικαιούμαι να απαιτήσω τον σεβασμό της σωματικής και ψυχικής μου ασφάλειας και ακεραιότητας και δεν δέχομαι να θυσιάζονται στο βωμό της οικονομικής ανέχειας και για κανένα άλλο λόγο.
Παρακαλώ όπως μεριμνήσατε άμεσα για την επίλυση αυτού του ζητήματος καθώς θεωρώ ότι η ασφάλεια των πολιτών σας πρέπει να αποτελεί ζωτικής σημασίας ζήτημα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και παραμένω στη διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία!
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Λέκκα Ελεονώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: