Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

ΑΡΘΡΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ: Bonne nuit con Pangalos, που δεν σέβεσαι ούτε τα θύματά σου...,Του Αλέκου Α. Ανδρικάκη


Bonne nuit con Pangalos…

Je suis très fier que je ne suis pas comme le Grec à toi ...*

(*Καληνύχτα con** Πάγκαλε… Είμαι πολύ υπερήφανος που δεν είμαι τέτοιος Έλληνας όπως εσύ…)

**Con σημαίνει στα γαλλικά μαλάκας… Τον όρο χρησιμοποίησε πριν λίγες ημέρες ο Θεόδωρος Πάγκαλος για να χαρακτηρίσει ένα μέρος των διαμαρτυρόμενων Ελλήνων (τους μη κομμουνιστές και τους μη φασίστες…).

Επικαλέστηκε, μάλιστα, ανάλογη χρήση του όρου από τον άλλοτε Γάλλο πρόεδρο, στρατηγό Ντε Γκωλ. Η χρήση του όρου εδώ γίνεται ακριβώς όπως έγινε από τον κ. Πάγκαλο…



-Αντί να σεβαστεί τον κόσμο που υποφέρει από τις πολιτικές στις οποίες πρωταγωνίστησε, αντί να ζητήσει μια ταπεινή συγγνώμη, ο κύριος αντιπρόεδρος υβρίζει χυδαία, δείχνει να μην ανέχεται την άλλη άποψη, μ’ έναν αυταρχισμό που αποδεικνύει ότι είναι άξιος απόγονος του δικτάτορα παππού του… Δεν απολογήθηκε ποτέ για το φαγοπότι που γινόταν τόσα χρόνια, για τα βάρβαρα μέτρα που πληρώνουν οι πολλοί και αδύναμοι, για την εύνοια προς τους νταβατζήδες του τόπου, για την εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας σε ξένους.

-Η αθυροστομία του Πάγκαλου, με τον παχυλό μισθό που εισπράττει για να στρογγυλοκάθεται στην καρέκλα του, εκείνου που δηλώνει ότι δεν έχει να πληρώσει την έκτακτη εισφορά για τα δεκάδες ακίνητά του και θα πρέπει να πουλήσει ένα απ’ αυτά προκειμένου να καταβάλει το ποσό στην εφορία, είναι πασίγνωστη. Αλλά αυτή τη φορά ξεπέρασε τα εσκαμμένα.

Νιώθω προσωπικά θιγμένος, και επειδή εγώ έχω φιλότιμο, δεν έχω φτάσει στα όρια της χοντροπετσιάς της εξουσίας του, έχω να πω δυο λόγια. Με ποια ιδιότητα; Αφού δεν θεωρούμαι κομμουνιστής (επειδή η σημερινή αριστερά δεν με εμπνέει), και φυσικά δεν είμαι φασίστας, με κατατάσσει προφανώς στην κατηγορία του “μαλάκα” (con). Ε, ναι, το παραδέχομαι, είμαι “con” αφού τόσα χρόνια έφτυνα μόνο στο δρόμο…

-Ως θιγόμενος πολίτης θα μπορούσα να προσφύγω στα δικαστήρια για τον προκλητικό υβριστή υψηλόμισθο αξιωματούχο, με τα εξοργιστικά προνόμια έναντι των πολιτών και των ανθρώπων που τόσα χρόνια τον στέλνουν στη βουλή να κάνει καλύτερη τη ζωή τους κι όχι να τους υβρίζει ή να περιφέρεται στα κανάλια πουλώντας κακής ποιότητας πνεύμα. Αλλά προτιμώ να του πετάξω στη μούρη ότι πράγματι είμαι ένας con που ανέχομαι όλους εσάς τους αλαζόνες, τους ανθρώπους που καταπατήσατε την εμπιστοσύνη εκατομμυρίων Ελλήνων.

Κι είμαι και σήμερα con επειδή μου τσαλαπατάτε τη ζωή, ακυρώνετε το μέλλον των παιδιών μου, σκοτώνετε τους γονείς μου κόβοντας διαρκώς από τα λεφτά της μικρής σύνταξης, τα παιδιά λιποθυμούν από την πείνα στις τάξεις που κάνουν μάθημα, κι εγώ σας ακούω και σας βλέπω και δεν αντιδρώ…


Μάλιστα… Τ’ ακούσαμε κι αυτό… Όσοι αντιδρούν στην πολιτική που εφαρμόζεται στην Ελλάδα θέλουν να γυρίσουμε στη δραχμή. Κι αυτοί είναι ή κομμουνιστές ή φασίστες ή μαλάκες (cons)… Η δήλωση (σε γαλλική αργκό…) είναι του αντιπροέδρου της ελληνικής κοινής (κυβέρνησης) Θεόδωρου Πάγκαλου, πρωταγωνιστή της πολιτικής ζωής τα τελευταία 30 χρόνια, το κρίσιμο δηλαδή διάστημα της μεγάλης ρεμούλας στη χώρα, εγγονού του δικτάτορα με το ίδιο ονοματεπώνυμο. Και για όσους δεν το έμαθαν, έγινε στη γαλλική τηλεόραση, ενώπιον του Γάλλου δημοσιογράφου που έμεινε μ’ ανοικτό το στόμα όταν άκουσε το νούμερο 2 της ελληνικής κυβέρνησης να υβρίζει τους Έλληνες…

Και κερατάδες και δαρμένοι, λοιπόν, κύριε Πάγκαλε… 

Η αθυροστομία και το θράσος του Πάγκαλου, με τον παχυλό μισθό που εισπράττει για να στρογγυλοκάθεται στην καρέκλα του, εκείνου που δηλώνει ότι δεν έχει να πληρώσει την έκτακτη εισφορά για τα δεκάδες ακίνητά του και θα πρέπει να πουλήσει ένα απ’ αυτά προκειμένου να καταβάλει το ποσό στην εφορία, είναι πασίγνωστα στοιχεία. Αλλά αυτή τη φορά ξεπέρασε τα εσκαμμένα. Νιώθω προσωπικά θιγμένος, και επειδή εγώ έχω φιλότιμο, δεν έχω φτάσει στα όρια της χοντροπετσιάς της εξουσίας του, έχω να πω δυο λόγια. Με ποια ιδιότητα; Αφού δεν θεωρούμαι κομμουνιστής (επειδή η σημερινή αριστερά δεν με εμπνέει), και φυσικά δεν είμαι φασίστας, με κατατάσσει προφανώς στην κατηγορία του “μαλάκα” (con). Ε, ναι, το παραδέχομαι, είμαι “con” αφού τόσα χρόνια έφτυνα μόνο στο δρόμο… 

Ως θιγόμενος πολίτης θα μπορούσα να προσφύγω στα δικαστήρια για τον προκλητικό υβριστή υψηλόμισθο αξιωματούχο, με τα εξοργιστικά προνόμια έναντι των πολιτών και των ανθρώπων που τόσα χρόνια τον στέλνουν στη βουλή να κάνει καλύτερη τη ζωή τους κι όχι να τους υβρίζει ή να περιφέρεται στα κανάλια πουλώντας κακής ποιότητας πνεύμα. Αλλά προτιμώ να του πετάξω στη μούρη ότι πράγματι είμαι ένας con που ανέχομαι όλους εσάς τους αλαζόνες, τους ανθρώπους που καταπατήσατε την εμπιστοσύνη εκατομμυρίων Ελλήνων. Κι είμαι και σήμερα con επειδή μου τσαλαπατάτε τη ζωή, ακυρώνετε το μέλλον των παιδιών μου, σκοτώνετε τους γονείς μου κόβοντας διαρκώς από τα λεφτά της μικρής σύνταξης, τα παιδιά λιποθυμούν από την πείνα στις τάξεις που κάνουν μάθημα, κι εγώ σας ακούω και σας βλέπω και δεν αντιδρώ…

Πρόσεξε λοιπόν ασεβή Πάγκαλε, γιατί η οργή του κόσμου φτάνει στην άκρη του ποτηριού, και κινδυνεύεις να πνιγείς… Πρόσεξε γιατί τους καταχραστές της εξουσίας θα τους πνίξει πρώτους αυτή η οργή, μόλις ξεχειλίσει. 

Con Pangalos (σου απευθύνομαι όπως απευθύνεσαι στους Έλληνες, κι ας μην έχω την ασφάλεια της εξουσίας σου…), δεν σεβάστηκες έναν κόσμο που σήμερα υποφέρει, ενώ εσύ έχεις εξασφαλίσει πολλές γενιές απογόνων σου. Δεν σεβάστηκες αυτούς που κατέστρεψες με τις χθεσινές και σημερινές πολιτικές, στη διαμόρφωση και εφαρμογή των οποίων συμμετείχες πάντα ως πρωταγωνιστής. Κι αντί, con Pangalos, να ζητήσεις μια ταπεινή συγγνώμη, συνεχίζεις να υβρίζεις με τη γνωστή χυδαιότητά σου… Ναι, «όλοι φταίξαμε», επειδή οι ψηφοφόροι σού έδιναν τη δυνατότητα να κυβερνάς… Αυτή είναι η συνευθύνη, τουλάχιστον. Αλλά όχι, δεν τα φάγαμε όλοι μαζί, όπως ξεδιάντροπα υποστηρίζεις. Απ’ αυτή τη γνωστή αναφορά σου, βεβαίως, υπάρχει η ομολογία ότι εσύ έφαγες! Με μερικούς, όμως, κι όχι μ’ όλους μας. Έτσι δεν είναι; Αλλά τη δική μου διαπίστωση δεν έκανε ούτε μισός εισαγγελέας σ’ αυτή την χώρα… Δεν ένιωσε την ανάγκη κανείς να σε φωνάξει να σε ρωτήσει «τι φάγατε, κατ’ ομολογία σας, με ποιους, κύριε αντιπρόεδρε»; 

Έχεις ιδέα από φτώχεια;

-Λοιπόν, con Pangalos, έχεις ιδέα τι θα πει να μην έχεις μεροκάματο; Το ξέρει κάποιος από την οικογένειά σου αυτό; Έχεις ιδέα τι σημαίνει, από τη δική σου βάρβαρη πολιτική, να υπάρχουν σχεδόν 1 εκατομμύριο άνεργοι, νέοι άνθρωποι στην πλειονότητά τους; Αυτοί δεν μπόρεσαν σίγουρα να είναι στο ίδιο τραπέζι για να τα φάτε μαζί… Αυτοί αντιδρούν. Τους βρίζεις, αντί να σκύβεις το κεφάλι από σεβασμό μπροστά στα όσα υποφέρουν, στο μέλλον τους που βλέπουν να μην υπάρχει…

-Έχεις ιδέα τι θα σημαίνει να μην φας ούτε μπουκιά ψωμί επί τρεις ημέρες; Ξέρεις πόσο, ειδικά σ’ εσένα, θα κόστιζε αυτό; Επειδή δεν ξέρεις, ρώτα τον Κρητικό μαθητή που λιποθύμησε μέσα στην τάξη από πείνα… Μικρό παιδί είναι, αλλά σίγουρα καταλαβαίνει τις συνέπειες της βαρβαρότητάς σου και δεν συμφωνεί. Αντί να τον σεβαστείς, τον υβρίζεις; 

-Έχεις έλθει ποτέ σε αδυναμία να πληρώσεις στη ΔΕΗ ή στην υπηρεσία ύδρευσης το λογαριασμό; Ρώτα εκείνους, τον κάθε con που δεν έχει να πληρώσει και του κόβουν το ρεύμα ή το νερό…

-Έχεις ιδέα τι σημαίνει να έχεις εισόδημα 500 ευρώ και να καλείσαι να πληρώσεις 400 ευρώ στη ΔΕΗ, 100 στο νερό, 240 ευρώ στα τέλη κυκλοφορίας, όχι επειδή έχεις ακριβό αυτοκίνητο, αλλά επειδή δεν μπορείς να πάρεις καινούργιο και η πολιτεία, αυτή που κανακεύει τύπους που γλείφουν τη δική σου εξουσία, σε τιμωρεί; Για πες μου πώς θα ζήσεις; 

-Καταλαβαίνεις τι σημαίνει να έχει μειωθεί στο μισό ο μισθός σου, στα 700- 800 ευρώ, και να μην πληρώνεσαι καν, αλλά να κάνει να παίρνεις; Να μην ξέρεις αν, πότε και πόσο δώρο θα πάρεις τα Χριστούγεννα;

-Ρώτησες ποτέ πώς περνά ένας συνταξιούχος, ένας άνεργος, επιστήμονας ή μη, τι τζίρο κάνει ένας μικρομεσαίος έμπορος ή βιοτέχνης; Πώς πληρώνουν τις υποχρεώσεις και τα χαράτσια που εσύ συναποφάσισες να επιβληθούν;

Πριν τους βρίσεις με το χυδαίο στόμα σου όλους αυτούς, έμαθες να σέβεσαι την εξουσία που σου παραχώρησαν και τα λεφτά που σε πληρώνουν τόσα χρόνια για να κάνεις τον κρατικό αξιωματούχο; 

Αλλά έχω και μια ακόμη επισήμανση, στο πολιτικό επίπεδο, στον δικό σου επαγγελματικό χώρο, δηλαδή… Εξύβρισες με τέτοιο τρόπο εκείνους που διαφωνούν με την πολιτική σου. Αυτό είναι αυταρχισμός. Τραμπουκισμός. Λυπάμαι που θα στο γράψω (εσύ ίσως χαίρεσαι…), αλλά διακρίνω έναν άξιο απόγονο ενός δικτάτορα παππού… Πάλι καλά που δεν μας είπε ότι όποιος διαφωνεί μαζί σου πρέπει και να φυλακίζεται ή να εξορίζεται, όπως πίστευε ο μακαρίτης παππούς σου... Η εποχή του παππού σου έμεινε στην ιστορία για τις μακριές φούστες των γυναικών, που επέβαλε με απόφασή του… Η δική σου εποχή θα μείνει στην ιστορία ως αυτή που τα παιδιά πεινούσαν και λιποθυμούσαν, κι εσύ τα έβριζες…

Από τις ύβρεις που εκστόμισες όμως διακρίνω και κάτι ακόμη. Προφανώς από την ασφάλεια της «υψηλής εξουσίας» σου δεν έχεις συνειδητοποιήσει ότι από κάτω υπάρχει ένας λαός που υποφέρει κι αλλάζει σιγά σιγά. Η χυδαιότητα των λόγων και των πράξεών σου δεν σε αφήνουν να δεις ότι δεν είμαστε πλέον στην εποχή του «σφάξε με αγά μου ν’ αγιάσω»...

Και κάτι τελευταίο… Τους φασίστες (ή τους cons) μην τους αναζητάς ανάμεσα στους Έλληνες που διαμαρτύρονται. Γύρνα το κεφάλι σου στο τραπέζι του υπουργικού συμβουλίου που αντιπροεδρεύεις. Θα δεις μπόλικους. Κυρίως από την φάρα των πρώτων… 

Bonne nuit con Pangalos… Je suis très fier que je ne suis pas comme le Grec à toi ... 

(Καληνύχτα con Πάγκαλε… Είμαι πολύ υπερήφανος που δεν είμαι τέτοιος Έλληνας, όπως εσύ…) 


Πηγή patris.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: