Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

«Κόκκινη γραμμή» χαρακτήρισε το θέμα της δανειακής σύμβασης ο Πάνος Καμμένος


«Κόκκινη γραμμή» χαρακτήρισε το θέμα της δανειακής σύμβασης ο Πάνος Καμμένος, μιλώντας στονReal fm 97.8 και τον Νίκο Χατζηνικολάου και τόνισε ότι «δεν θα είμαι υποψήφιος με τη ΝΔ, αν υπογράψει τη νέα δανειακή σύμβαση».


«Εγώ έχω κάνονα πίστεως Δεν αλλάζω τις αρχές μου. Είναι λάθος της ΝΔ η συμμετοχή σε αυτή την κυβέρνηση αλλά και το να στηρίξει τη δανειακή σύμβαση», σημείωσε ο ανεξάρτητος βουλευτής.

Ο κ. Καμμένος επανέλαβε ότι θα καταψηφίσει και τον προϋπολογισμό, υπογραμμίζοντας πως «αν η ΝΔ είχε τηρήσει τα όσα είπε στο Ζάππειο 1 και 2, δεν θα ψήφιζε τον προϋπολογισμό».

Ο ανεξάρτητος βουλευτής άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο ίδρυσης στο μέλλον ενός νέου φορέα, χωρίς ιδεολογικά στεγανά που θα πηγαίνει κόντρα στην παράδοση, όπως είπε, της χώρας στους δανειστές. «Αν υπάρχει μια συνεργασία της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑ.Ο.Σ. προκείμενου να υπηρετήσουν μια κυβέρνηση υπό τον κ. Παπαδήμο, παραδείγματος χάρη, η οποία θα υπογράψει τη δεύτερη δανειακή σύμβαση και θα παραχωρήσει την εθνική κυριαρχία, θεωρώ ότι θα πρέπει να γίνει ένα ευρύ μέτωπο, το οποίο δεν θα έχει ιδεολογικά στεγανά που θα συνεργαστεί με μια κάθοδο στην πολιτική εναντίον αυτής της άποψης», υπογράμμισε.

«Εγώ είμαι δεξιός, άλλα όταν οι επιλογές είναι εθνικές, όταν βλέπουμε περίεργους συσχετισμούς δυνάμεων μη ιδεολογικούς, η απάντηση θα πρέπει να είναι ανάλογη», τόνισε ο κ. Καμμένος και πρόσθεσε: «Στον Γοργοπόταμο συνεργαστήκανε ο Ζέρβας με τον Βελουχιώτη για να τον ρίξουν».


Ακούστε τι είπε ο κ. Καμμένος στον real fm 97,8

Δεν υπάρχουν σχόλια: