Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Μ. Κονταρός: «Ποτέ δεν το έβαλα κάτω»


«Όταν συνήλθα στον Ευαγγελισμό μετά που κατάλαβα τι ζημιά έχω πάθει και μου είπαν οι γιατροί ότι θα μείνω εφ όρου ζωής ανάπηρος, με πολύ ψυχραιμία και χωρίς να το καταλάβουν στο μυαλό μου γεννήθηκε η ιδέα να αυτοκτονήσω. Και είχα σκεφτεί να τους κάνω όλους να ξεχαστούν, να νομίζουν ότι είμαι καλά… Για πέντε μέρες το σκεφτόμουν όμως από την μέρα που μου έφεραν τα παιδιά μου στην Εντατική ούτε που μου ξαναπέρασε από το μυαλό να αυτοκτονήσω. Είπα θα ξανασηκωθώ» είπε στην εκπομπή Made in Star ο Μανώλης Κονταρός.

«Οι δυο μου γιοι με έκαναν από τις πρώτες μέρες εκείνοι μπάνιο. Με βοηθούσαν πρακτικά σε κάποια πράγματα αλλά πάντα εισέπρατταν ότι εγώ είμαι ο δυνατός που θα τα βοηθήσω και θα τα καθοδηγήσω στην ζωή να γίνουν σωστοί άνθρωποι.» πρόσθεσε και τόνισε «Μπορεί να συγκινούμουν και τα κλάματα είχα βάλει πολλές φορές αλλά δεν λύγισα, δεν το έβαλα κάτω ούτε μια φορά.»

«Η γυναίκα μου το πρώτο πράγμα που μου είπε στην Εντατική στον Ευαγγελισμό, ήταν ότι της είπαν οι γιατροί, ότι δηλαδή δεν θα ξαναπερπατήσω και μου είπε πως θα το παλέψουμε μαζί.»

«Ήταν θέλημα Θεού να ζήσω και να ξαναπερπατήσω» κατέληξε.

Και ακούστε ένα ριζίτικο αφιερωμένο στον Ψαραντώνη που τραγούδησε ο Μανώλης Κονταρός στις 7/12 στο κέντρο "Κιμωλία" όπου ξαναεμφανίζεται ο Μανώλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: