Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Λοβέρδος: Γιατί γράφω για τον γαύρο


  
Τώρα ότι ο Λοβέρδος είναι στον κόσμο του και συγκεκριμένα στον ολυμπιακό κόσμο του, το ξέρουμε όλοι πια. Το Πάμε Λουκέτο, δημοσιεύει τακτικότητα τα σχόλιά του για τον γαύρο, που γίνονται κυρίως τις ημέρες που η Ελλάδα βράζει με μη αθλητικά γεγονότα.  Βρέξει χιονίσει το σχόλιο του για τον Ολυμπιακό, δεν θα λείψει, για ευνόητους εκλογικούς και όχι οπαδικούς λόγους.

Από  δω αναδημοσεύουμε τα άρθρα του, για να δείξουμε στην κοσμάρα που βρίσκεται , το έχουν κάνει και σχολιάσει και άλλοι πολλοί, και ο υπουργός Υγείας, αισθάνθηκε να ... διευκρινίσει πριν λίγες μέρες,  γιατί γράφει αυτά τα σχόλια, όταν η Ελλάδα  και κυρίως ο τομέας αρμοδιότητάς του καίγεται.

Και να τι απαντάει  ο κ. Λοβέρδος αναλυτικότατα, όπως δεν θάκανε για κανένα σχόλιο για την υγεία :

" Θέλω να απαντήσω σε όσους, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, ασκούν κριτική για το περίπου εβδομαδιαίο αθλητικό μου σχόλιο. Λέω περίπου, γιατί ορισμένες φορές γράφω και δύο φορές την εβδομάδα. Σχολιάζω την αθλητική επικαιρότητα στην προσωπική μου ιστοσελίδα εδώ και αρκετά χρόνια. Θεωρώ, μάλιστα, αρνητικό ότι κάποιες περιόδους κάνω παύσεις, είτε γιατί δεν έχω κάτι να πω, είτε γιατί δεν ξέρω, είτε γιατί δεν θέλω.


Όσοι, λοιπόν, είδαν για πρώτη φορά τα αθλητικά μου σχόλια τώρα, προφανώς και δεν γνωρίζουν πως με τις μπασκετικές και ποδοσφαιρικές εξελίξεις ασχολούμαι ανεξαρτήτως της επαγγελματικής, επιστημονικής ή πολιτικής μου ιδιότητας. Δεν θα σταθώ στις αιτιάσεις και τις μομφές για τους λόγους αυτής της ενασχόλησης, θέλω όμως να υπογραμμίσω ότι όλο και λιγότεροι πια παραξενεύονται όταν ένας επιστήμονας ή πολιτικός ασχολείται με τα σπορ ( άλλος γράφοντας, άλλος κάνοντας ή γράφοντας και κάνοντας μαζί ). Ήμουν άλλωστε ένας από τους πρώτους που δεν δίστασαν να ταυτιστούν με την ομάδα τους, απορρίπτοντας συμβουλές ότι θα χάσουν ψήφους ή πως κάτι τέτοιο αντιφάσκει με την έννοια ενός δήθεν πολιτικού τακτ. Όταν το 1999 έκανα τις κεντρικές πολιτικές μου επιλογές προκειμένου να εισέλθω στην ενεργό πολιτική, καταστάλαξα πως δεν θα αφαιρέσω τίποτε από αυτά που κατά βάση με συγκροτούν ως άνθρωπο. Και τα σπορ για μένα αποτελούν βασική συνιστώσα της ζωής μου.


Όσοι, άσχετοι με τα σπορ ή την πολιτική, συνδέουν την ιδιότητά μου ως ενεργού φιλάθλου του Ολυμπιακού με την ιδιότητα μου ως πολιτικού, ας μάθουν ότι δεν υπήρξε ποτέ η παραμικρή διαφοροποίηση στη σειρά εκλογής μου σε Δήμους όπου υπερτερούν αριθμητικά οι φίλοι του Ολυμπιακού ( π.χ Καλλιθέα ή Αιγάλεω ) και σε Δήμους που υπερτερούν αριθμητικά φίλαθλοι άλλων ομάδων όπως η Α.Ε.Κ ( π.χ Νέα Ιωνία ή Νέα Φιλαδέλφεια)."

Δεν υπάρχουν σχόλια: